Dragon’s Dogma 2 بصورت رسمی و توسط طراح اصلی آن Hideaki Itsuno تایید و تا حدودی از جزییات بازی نیز پرده برداشت.
ادامه ی مطلب را مطالعه نمایید...
با سلام من مدیر سایت آرشام زارع هستم امیدوارم لحظات خوبی رو در سایت داشته باشید در این مکان میتونید اخبار مهم سایت را ببنید
1.دامنه ی جدید ما ثبت شد ( کلیک کنید )
2.افتتاح دوباره ی انجمن ما + اهدای سمت های مهم به شما
3.در نظرسنجی سیستم طراحی رایگان شرکت کنید
4.در صورت تمایل با تبادل بنر ما به قسمت تبادل بنر مراجعه فرمایید
5.برای تبادل لینک ما را با نام Best Games و با آدرس PCKHOR.ORG لینک کنید و بعد از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
6.آقای امیر ابراهیمی یکی از نویسندگان و مدیر کل انجمن هستند
7.آقای خشایار قاسمی بنیان گذار، مدیر کل و مدیر کل انجمن وسایت هستند
8.زمانی که مدیران وارد سایت میشوند لطفا در ایدی یاهویشان انلاین بشوند
9.نیاز به نویسنده ی رایگان ولی در عوض امکانات و طراحی رایگان برای نویسنده
10.لطفا در خبرنامه عضو شوید تا شاید شما در قرعه کشی طراحی دوتا بنر حرفه ای برنده شوید (برندگان هر پنجشنبه اعلام میشوند)
نمونه کار های بسیار حرفه ای توسط خودم:
11.نیاز به کسی داریم که اپلکیشن برای سایت درست کند
Dragon’s Dogma 2 بصورت رسمی و توسط طراح اصلی آن Hideaki Itsuno تایید و تا حدودی از جزییات بازی نیز پرده برداشت.
ادامه ی مطلب را مطالعه نمایید...
شرکت PlayDead سازنده و ناشر عنوان تحسین شده ی LIMBO اعلام کرد که پروژه ی بعدی آنها حداقل تا دوسال دیگر منتشر خواهد شد.
آقای Arnt Jensen به تازگی و طی مصاحبه ای که با سایت IGN انجام داده در این رابطه اضافه کرده که:
ما برای انتشار LIMBO خطر های مالی بسیاری را احساس می کردیم پس صبر کردیم تا هنگامی که LIMBO را آماده انتشار دیدیم.
او همچنین اضافه کرد:
ما بودجه کمی را از دولت برای ساخت پروژه ی دوم خود دریافت کردیم و با ثروتی که هم اکنون در اختیار داریم تنها بخشی از بازی را میتوانیم بسازیم.
همچنین گفته شده که داستان بازی بعدی PlayDead در مورد مبارزات یک پسر با نیروهای شیطانی است و این در حالی رخ می دهد که انفالات شیطانی برروی زمین در حال شکل گرفتن است.
آقای Arnt Jensen همچنین ادامه داد:
ما ایده های آزمایشی تخیلی بسیاری را در پروژه ی بعدی خود بکار خواهیم گرفت که هیچ یک از آنها در LIBMO وجود نداشت.
وی همچنین گفت که بزودی اطلاعات بیشتری درباره ی پروژه ی بعدیشان منتشر خواهند کرد.
عنوان LIMBO در سال ۲۰۱۰ در PSN و XBLA و در سال ۲۰۱۱ برای PC منتشر گردید و با استقبال منتقدان بازی های ویدئویی مواجه شد.
منبع: گیمفا
این هفته هم مبرا از خبر های خیلی خوب گذشت.هیچ بازی ویدئویی عرضه نشد تا یک هفته ی نه چندان خوب برای بازی بازها رقم بخورد.اما هر چه باشد هر خبری , خوب یا بد باعث حفظ جنجال حول این صنعت می گردد.
قصد داریم نگاهی کوتاه به چندی از مهم ترین اخبار هفته ی گذشته (۱تا۷ مرداد) داشته باشیم:
چه کسی باورش می شد این عنوان Lego امتیازات موفقی را کسب کند و تا این حد فروش داشته باشد؟این عنوان برای پنجمین هفته متوالی از زمان عرضه اش , در صدر جدول UK Chart جای گرفت تا ثابت کند که سبک Lego از پرطرفدار ترین هاست.
از همان آغاز عرضه ی این کنسول خیلی ها به آن نومیدی نشان دادند اما سونی با IP های انحصاری فوق العاده ای که در اختیار دارد موفق شد تا سروسامانی به وضع این کنسول بدهد.همه چیز خوب پیش می رفت که خبر از آتش گرفتن های پیاپی PSVita ها آمد اما سونی این مسئله را نقص فنی این کنسول نمی داند.مسئله ی دیگر عرضه ۳DS XL است تا رقیبی دیگر به مبارزه با PSVita بپردازد.علاوه بر این ها مایکل پچر PSVita را باتوجه به قیمت گرانش باصرفه ندانست.حال باید دید سونی برای نجات کنسول دستی اش چه برنامه هایی دارد!
این از بهترین خبر ها برای سونی بازان بود چرا که این بازی هم برای PS3 و هم برای PSVita منتشر خواهد شد.گفته می شود از آخرین تکنولوژی های روز در این بازی استفاده خواهد شد.آیا این تکنولوژی در عرصه ی گرافیک خواهد بود تا رقیب Gran Turismo یعنی Forza از این عنوان عقب بماند؟به هر حال منتظر اطلاعات بیشتری از این عنوان خواهیم ماند.
۴)در Dishonored تصمیم با خودتان است
این هفته اطلاعات جدیدی از عنوان Dishonored منتشر گردید که این عنوان را بیش از پیش مورد انتظار قرار دهد.از مهم ترین این اطلاعات می توان به به پایان رساندن بازی بدون کشتن حتی یک نفر اشاره داشت.محیط بازی open world هست و اختیارات زیادی را به شما واگذار می کند.اگر قصد آشنایی بیشتر بااین عنوان مورد انتظار را دارید به اینجا مراجعه فرمایید.به نظر Bethesda باری دیگر عزم خود را جذب کرده تا جایزه بهترین بازی ۲۰۱۲ را دریافت کند اما خب امسال کار سخت تری دارد.
حالا که کنسول های نسل هفت نفس های آخرشان را می کشند فرصت خوبی برای PC بازان پیش آمد تا اوباهت عناوین استراتژی و انحصاری خود مانند Diablo و WoW را به رخ کنسول بازان نشان دهند.اما به لطف مایکروسافت این اوضاع خوب PC بازان به نظر تا یکی دوسال دیگر پایان یافته و در بدترین حالت خود در تاریخ صنعت گیم قرار میگیرند.چرا که با وجود اینکه W8 هنوز عرضه نشده دو شرکت Blizzard و VALVE این ویندوز را فاجعه خواندند و آنرا مانعی برای ساخت بازی های ویدئویی برای Windows دانستند.همچنین VALVE این احتمال را داد که به جای Windows از این پس برای Linux بازی بسازد.باید دید آیا مایکروسافت به داد PC بازان می رسد یا این ابر پلتفرم از دید بازی های ویدئویی برای همیشه از بین خواهد رفت؟
منبع: گیمفا
سردبیر سایت Game Trailer ، Shane Satterfield طی بیانه ایی اعلام کرده است که بر اساس مدارک موثق دریافته اند که Wii U در تعطیلات با قیمت ۲۹۹$ عرضه می شود.
نینتندو هنوز قیمت واقعی این کنسول را اعلام نکرده است ولی با این حال بعضی از سایت ها همانند Amazon Germany این کنسول را به قیمت ۳۴۹ یورو در لیست کالاهای خود قرار دادند. سایت های خرده فروشان آنلاین و Game Stop هم Wii U را به قیمت ۱۰۰ $ در لیست خود وارد کرده اند. نینتندو درباره این قیمت ها اذعان کرده است که تمامی قیمت ها ساختگی بوده و صحت ندارد.
آقای “تور بلیستاد” کارگردان عنوان Hitman: Absolution به تازگی در طی مصاحبهای اعلام کرده است که در این بازی مرگ شخصیتی مانند دیانا تاثیر بسیار زیادی بر احساسات و روند کار مامور ۴۷ میگذارد.
وی در این مصاحبه گفت که سازندگان بازی مجبور بودند برای این که داستان بازی به نحو خوبی ادامه پیدا کند و بتواند جلب رضایت کند،باید کاری میکردند که احساسات مامور ۴۷ دچار تغییراتی شود؛آنها تصمیم گرفتند که “دیانا بورنوود”،مربی مامور ۴۷ در Hitman: Absolution بمیرد:
“مرگ دیانا تاثیر زیادی بر روی مامور ۴۷ خواهد گذاشت و باری که بر روی دوشهای او قرار دارد را دو برابر میکند.ما باید یک اتفاق بد و غمانگیز را در Hitman: Absolution به وجود میآوردیم و برای خودمان نیز آسان نبود که تصمیم بگیریم دیانا کشته شود.مامور ۴۷ همیشه با مربی خود مشورت میکرد و به نوعی از او متشکر بود،حال مشخص است که با مرگ دیانا احساسات وی نیز تحت تاثیر قرار میگیرد؛این برای ادامه بازی لازم است.”
وی در پایان گفت که مرگ دیانا باعث میشود مامور ۴۷ تصمیماتی نیز از روی احساسات خود بگیرد و بر اساس آنها عمل کند.
Hitman: Absolution قرار است در تاریخ ۳۰ آبان ماه برای PC،Xbox 360 و PS3 توسط شرکت اسکوئر انیکس منتشر شود.
منبع: گیمفا
بازی های استراتژی های همزمان (RTS) مخلوطی از ژانرهای اکشن و استراتژی هستند. اکثر بازی های RTS با دیدی به نام “دید پرنده” خلق می شوند تا به بازیباز اجازه دهد به آسانی بین کنترل کردن Unit ها و ساختمان های موجود در نقشه بازی اشراف کامل داشته باشد. بر عکس دیگر زیرشاخه های بازی استراتژی ، شما این قدرت را خواهید داشت تا تمام حرکات ، ساخت و سازها ، نبرد و تمام وقایع موجود در بازی را زیر نظر بگیرید. در این مقاله قصد بر این داریم تا ۲۰ بازی برتر در سبک RTS را به شما عزیزان معرفی کنیم.
ادامه ی مطلب را از دست ندهید...
در دومین نمایشگاه مثلا بین المللی تهران موفق به گزارش و صحبت با مدیر پروژه بازی E.T. Armies شدیم. به نظر میرسد این بازی حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. البته باید منتظر ماند و دید که از این بازی حمایت لازم به عمل خواهد آمد یا این بازی نیز به سرنوشت بازی قبلی گروه بازی سازی راسپینا یعنی بازی “تعهد سیاه” دچار خواهد شد. مدت زمان این مصاحبه حدود ۲۲ دقیقه می باشد.
منبع: گیم ایمگ
شرکت سونی تایید کرد عنوان کلاسیک GTA 3 هفته ی آینده در شبکه ی PSN ناحیه ی آمریکا منتشر خواهد شد.این بازی جزو به روزرسانی های هفتگی آمریکا در شبکه ی PSN به شمار میرود و در روز سه شنبه با قیمت ۹٫۹۹$ عرضه میشود.
سونی پس از تایید این بازی اعلام کرد این عنوان جزو بازی های ’PS2 Classics’ به شمار میرود و مانند تمامی عناوینی که در این بخش عرضه شده اند همان کیفیت PS2 را دارا میباشد و خبری از کیفیت HD یا trophie نخواهد بود.ماه پیش سازمان رده بندی سنی ESRB دو بازی GTA 3 و GTA Vice City را برای PS3 تایید کرده بود.
بازیهای رایانهای یا ویدیویی نوعی سرگرمی تعاملی است که توسط یک دستگاه الکترونیکی مجهز به پردازشگر یا میکرو کنترلر انجام میشود. بسیاری از بازیهای رایانهای به دلیل تولید تصویر متحرک با قابلیت نمایش روی صفحه تلویزیون یا نمایشگر رایانه، بازی ویدیویی نیز محسوب میشوند. تعداد مخاطبان بازیهای رایانهای در سالهای گذشته افزایش چشمگیر داشته و این بازیها به یکی از پر هوادارترین سرگرمیهای موجود تبدیل شدهاند. در ادامه می توانید تاریخچه ایی از بازی های کامپیوتری از زمان تولد تا به امروز را مشاهده کنید.
لطفا برای خواندن تاریخچه ی کامل به ادامه ی مطلب بروید...
سازندگان بازی Resident Evil 6 یعنی آقایان Yoshiaki Hirabayashi و Hiroyuki Kobayashi به تازگی به سوال هایی که در مورد المان های ترس بازی پرسیده شده بود، پاسخ داده اند.
آن ها در این مورد میگویند: “من فکر میکنم چیزی که شما در این بازی خواهید دید، بازگشت المان های ترس از سری های قدیمی Resident Evil میباشد؛ این ترس را حتی در مراحل Chris نیز میتوان یافت. من مطمئن هستم که زمانی که طرفداران قسمت Leon را بازی کنند، بیشتر ترس معروف سری Resident Evil را تجربه کرده و زمانی که دست به انجام قسمت Chris بزنند، بیشتر احساسی که RE5 به آن ها القا میکرد را خواهند داشت. من فکر میکنم تمامی المان های ترس سری های قبلی Resident Evil و حتی المان های ترس نسخهی پنجم نیز در این بازی وجود دارد. ما میخواستیم مطمئن شویم که تمامی المان های ترس در مراحل Compagin گنجانده شده اند؛ حال در بازی شاهد گونه های مختلف ترس برای ترساندن همهی افراد هستیم. المان های ترسی که در مراحل Leon به کار گرفته شده با مراحل Chris فرق دارد و ما از یک شیوهی ترساندن برای تمام قسمت ها و مراحل استفاده نکردهایم.”
تعداد صفحات : 37
گروه بیگ استار تصمیم گرفته است پروژه هایی را که در حال ساخت آن است را در اینجا بنویسد...
1...ساخت مجله ی اختصاصی بست گیم(هفته نامه)
2...ساخت کمیک هفتگی(اختصاصی بست گیم)
3...طراحی قالب جدید برای سایت
4...دامنه ی جدید متصل شد...PCKHOR.ORG
5...کارگاه طراحی خصوصی گروه بیگ استار
6...فعال شدن انجمن
7...و....
منتظر بازی سیاوش باشید...